google.com, pub-2557206291112451, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Livskvalitet som pensionär i Europa: Spotify Free till dom som köper min släktforskarkurs google.com, pub-2557206291112451, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Bloggen handlar om livet som svensk pensionär i Frankrike. Mest glädjeämnen, upplevelser, funderingar och åsikter. Jämförelse mellan Sverige och Frankrike, ofta i kåseriets form.

Platsen heter Boutenac och ligger i departementet Aude i Languedoc nära Narbonne vid Medelhavet med ett milt mestadels soligt klimat och mängder av goda viner och fantastisk mat.

söndag 15 augusti 2010

Spotify Free till dom som köper min släktforskarkurs

Under en vecka framåt får de 10 första som köper min nybörjarkurs i släktforskning en gratis inbjudan av mig till Spotify Free. Skicka ett mail till mig när ni köpt kursen och berätta att ni vill utnyttja erbjudandet, annars går det vidare till nästa person. Ni kan också få inbjudan till någon annan , men då måste ni ge mig den personens mailadress.

Inga kommentarer: